vrijdag 2 september 2011

Zo'n dag vol vriendschap, verrassingen en liefde...

Er zijn van die dagen dat al het goede aan komt waaien. Vandaag is het weer zo'n dag van vriendschap, verrassingen en liefde...

De komende dagen versterkt niet alleen (de vliegensvlugge én getalenteerde) kok Ben het keukenteam, maar ook zuslief Bregje is voor eventjes over gekomen om haar kunde rondom taartjes te delen met ons. En dan is er nog Mimi, je misschien wel bekend van Wine from the Alps, die deze week in het restaurant haar beste beentje voor zet.

En naast al die welkome en spontane hulp tijdens de laatste drukke periode van het seizoen, sluit ik deze heerlijke dag af samen met mijn ouders, terwijl ik struin door de doos vol souvenirs en kado's uit Nederland, van vrienden en familie, en met lieve lieve woorden in mijn hoofd van "zij daar in Nederland", woorden die ik graag nog wel eens zou willen horen.
Welterusten :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten