vrijdag 17 september 2010

Het was een succes!

Het zit er weer bijna op; met volle teugen hebben we genoten van de Bourgondische yogaweek. Met heerlijke wijnen, een interessante kruidenwandeling, een culinaire picknick in the-middle-of nowhere en natuurlijk de nodige massages was het genieten geblazen. Afgaande op de reacties van onze gasten, is er genoeg animo om volgend jaar weer zo'n verwenweek te organiseren.

De hele week is het stralend weer geweest en dus vonden de lessen plaats in onze tuin.




Met niks anders dan het geluid van koeienbellen en zacht bijengezoem op de achtergrond...


Tijdens de kruidenwandeling vertelde de gids Nathalie ons alles over de medicinale én culinaire krachten van bloemen, stengels en wortels. We betraden een compleet nieuwe wereld. Hierboven zie je de epilobe, waarvan de roze bloemetjes lekker zijn in de salade.




Terug in het hotel volgde nog een kruidenproeverij, met siroopjes van melisse, vlierbes, dennennaalden, klein hoefblad.en jams van brandnetel en de wortel van eiksvaren. 




Workshop "Pestos van Toen". Het radijsloof wordt met veel aandacht in opperste concentratie gesneden. :-) 



Yoga "with a view", op het terras van bergrestaurant Le Mousseron.

Dank jullie wel voor jullie deelname aan deze week en de flinke dosis gezelligheid die jullie mee hebben genomen! Meer foto's van je verblijf? Stuur ons even een mailtje en dan krijg je ze direct op de mail!

2 opmerkingen:

  1. Onvoorstelbare herinneringen aan een fantastische bourgondische yogaweek.
    Ik heb geen woorden voor deze super verwenweek met mooie ervaringen. Ik ben twee dagen thuis maar ik moet nog steeds "landen" in het NU. Ik mis mijn mooie kamer met uitzicht, de bergwind en de zon in de alpenwei maar ik heb mooie dromen en dierbare herinneringen. Dank je wel Anneke & Alke voor deze fantastische week, die ik nooit meer zal vergeten......liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we hebben 2 geweldige weken in jullie hotel gehad. de Bourgondische yogaweek was geweldig. wat een belevenis. We zijn al weer even aan het werk en denken met liefde terug aan de fantastische tijd bij jullie. we hebben veel fijne nieuwe mensen mogen ontmoeten. Elk met een eigen bijzondere verhaal.De 'stamtafel'is een geweldige plaats waar iedereen gezellig aanschuift. De yogaweek was super. Die zal ik nooit vergeten en ik hoop er volgend jaar weer bij te mogen zijn. Lieve Alke en Anneke, bedankt voor alles. xx Ricus en Hetty

    BeantwoordenVerwijderen